Studium Terapii Dzieci i M這dzie篡

Portal Og這sze

dodaj darmowe og這szenia    szukaj og這szenia

budowa basen闚      filmy dokumentalne

 
  Og這szenie z Kategorie » Edukacja » Kursy i szkolenia » Studium Terapii Dzieci i M這dzie篡
  Studium Terapii Dzieci i M這dzie篡 data dodania
2017-01-14
id og這szenia
58179


Celem Studium Terapii Dzieci i M這dzie篡 jest poszerzenie wiedzy w zakresie metod diagnozy zaburze psychicznych dzieci i m這dzie篡 oraz nabycie umiej皻no軼i prowadzenia interwencji kryzysowej i terapii dzieci i m這dzie篡 w r騜nych podej軼iach terapeutycznych: poznawczo-behawioralnym, systemowym, psychodynamicznym, eriksonowskim. Uczestnicy b璠 mieli okazj zapozna si z podstawami psychologii rozwojowej, psychopatologii I psychiatrii dzieci i m這dzie篡. Przedstawione zostan podstawowe metody diagnozy dzieci I m這dzie篡, zasady pracy z dzie熤i i m這dzie膨, podstawy metodologiczne i metody pracy g堯wnych nurt闚 terapeutycznych maj帷ych zastosowanie w pracy z dzie熤i i m這dzie膨. W trakcie szkolenia uczestnicy rozwin umiej皻no軼i psychoterapeutyczne w pracy z dzie熤i I m這dzie膨, rodzin (diagnoza psychologiczna i psychitryczna, budowanie kontaktu terapeutycznego, prowadzenie procesu terapeutycznego). Uczestnicy zapoznaj si z technikami i metodami stosowanymi w terapii dzieci i m這dzie篡, om闚ione zostan podstawowe zagadnienia z zakresu psychologii rozwojowej i psychologii wychowawczej, psychopatologii, psychiatrii i psychoterapii dzieci i m這dzie篡, zagadnienia teoretyczne z zakresu problematyki normy i patologii w uj璚iu psychobiologicznym, psychospo貫cznym I psychologiczno-rozwojowym, klasyfikacja i diagnoza zaburze wg DSM-V TR I ICD-10. W trakcie szkolenia uczestnicy pracowa b璠 metodami warsztatowymi, a praca nad przypadkami i zaj璚ia superwizyjne umo磧iwi praktyczne przyswojenie nabytych wiadomo軼i. Studium Terapii Dzieci i M這dzie篡 przygotowuje do pracy diagnostycznej i terapeutycznej z dzie熤i i m這dzie膨, wsp馧pracy terapeutycznej z rodzinami, psychoedukacji i psychoprofilaktyki. Absolwenci studium uzyskuj kwalifikacje niezb璠ne do pracy terapeutycznej z dzie熤i i m這dzie膨. Ilo嗆 godzin Studium Terapii Dzieci i M這dzie篡 obejmuje 140 godzin dydaktycznych realizowanych w trakcie 7 zjazd闚 weekendowych (sobota, niedziela) odbywaj帷ych si przewa積ie raz w miesi帷u. MEN-owskie 安iadectwa uko鎍zenia Studium Uczestnicy Studium po uko鎍zeniu ca貫go cyklu szkoleniowego i zdaniu egzaminu otrzymuj 安iadectwo uko鎍zenia Studium wydawane na podstawie 2 rozporz康zenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 20012 r. w sprawie kszta販enia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186). Program Studium jest zgodny ze standardami sekcji psychoterapii PTP a uzyskane w ramach Studium 鈍iadectwo mo瞠 by w陰czone w poczet innych szkole z zakresu psychoterapii, realizowanych przez kandydat闚 na drodze uzyskania certyfikatu psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Wymogi formalne przyst徙ienia do procedury uzyskiwania oraz odnawiania wa積o軼i certyfikat闚 psychoterapeuty i superwizora psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychologicznego okre郵a uchwa豉 Zarz康u G堯wnego Polskiego Towarzystwa Psychologicznego z dnia 18 listopada 2009 r. Miejsce odbywania si zaj耩 Zaj璚ia odbywaj sie w nowoczesnych, komfortowych i klimatyzowanych salach dydaktycznych, a uczestnicy Studium maj zapewnione przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, ciastka – bez ogranicze) W trakcie szkolenia uczestnicy pracowa b璠 metodami warsztatowymi, a praca nad przypadkami i zaj璚ia superwizyjne umo磧iwi praktyczne przyswojenie nabytych wiadomo軼i. Studium Terapii Dzieci i M這dzie篡 przygotowuje do pracy diagnostycznej i terapeutycznej z dzie熤i i m這dzie膨, wsp馧pracy terapeutycznej z rodzinami, psychoedukacji i psychoprofilaktyki. Zjazd I 1. Podstawy psychologii rozwojowej dzieci i m這dzie篡. 2. Rozw鎩 emocjonalny dzieci i m這dzie篡. 3. Rozw鎩 poznawczy dzieci i m這dzie篡. 4. Rozw鎩 fizyczny dzieci i m這dzie篡. 5. Rozw鎩 spo貫czny dzieci i m這dzie篡. 6. Rozw鎩 psychoseksualny dzieci i m這dzie篡. 7. Psychologia rodziny. 8. Wp造w system rodzinnego na przebieg rozwoju dziecka. 9. Funkcje rodziny. 10. Charakterystyka rodzin dysfunkcyjnych. 11. Psychopatologia rodziny: rodzina z problemem uzale積ienia od alkoholu, przemoc w rodzinie - fizyczna, emocjonalna, seksualna, zaniedbanie. 12. Praca terapeutyczna z rodzin. 13. Kszta速owanie umiej皻no軼i wychowawczych. 14. Terapia pedagogiczna. 15. Terapia indywidualna. 16. Podstawy terapii rodzin. 17. Interwencja kryzysowa wobec dziecka i rodziny. 18. Praca z rodzin w uj璚iu interdyscyplinarnych. Zjazd II 1. Psychiatria dzieci i m這dzie篡. 2. Klasyfikacje zaburze psychicznych u dzieci i m這dzie篡. 3. Diagnoza w psychiatrii dzieci i m這dzie篡 a) wywiad z rodzicami, b) wywiad z dzieckiem, c) ocena, d) diagnoza. 4. Diagnoza psychologiczna w psychiatrii dzieci i m這dzie篡. 5. Charakterystyka zaburze psychicznych u dzieci i m這dzie篡. 6. Upo郵edzenie umys這we – niepe軟osprawno嗆 umys這wa. 7. Ca這軼iowe zaburzenia rozwojowe a) autyzm dzieci璚y, b) Zesp馧 Retta, c) dzieci璚e zaburzenia dezintegracyjne, d) zesp馧 Aspergera. 8. Zaburzenia emocjonalne rozpoczynaj帷e si w dzieci雟twie a) l瘯 przed separacj, b) zaburzenia l瘯owe w postaci fobii, c) l瘯 spo貫czny, d) zaburzenia zwi您ane z rywalizacj w rodze雟twie, e) uog鏊nione zaburzenia l瘯owe. 9. Zaburzenia zachowania i emocji. 10. Zaburzenia od篡wiania u dzieci i m這dzie篡 - anoreksja, bulimia. 11. Zaburzenia depresyjne u dzieci i m這dzie篡. 12. Zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne u dzieci i m這dzie篡. 13. Zaburzenia psychotyczne w okresie adolescencji a) kr鏒kotrwa貫 dekompensacje psychotyczne, b) psychozy czynno軼iowe, c) schizofrenia. 14. Uzale積ienia od alkoholu i substancji psychoaktywnych u dzieci i m這dzie篡 a) uzale積ienie od alkoholu, b) uzale積ienia od substancji psychoaktywnych: opiaty, kanabiole, leki nasenne i uspokajaj帷e, kokaina, substancje stymulujace, halucynogeny, nikotyna, lotne rozpuszczalniki. 15. 鑿iczenia praktyczne. Praca nad stadium przypadku. Superwizja przypadk闚. Zjazd III 1. Terapia systemowa dzieci i m這dzie篡. 2. Podstawy terapii systemowej rodzin a) om闚ienie podstaw teoretycznych, b) rozw鎩 terapii rodzin. 3. Charakterystyka systemu rodzinnego, systemowe rozumienie proces闚 w rodzinie. 4. Cykl 篡cia rodziny. 5. Fazy rozwoju rodziny i zadania rozwojowe. 6. Wzorce relacji w rodzinie. Komunikacja w rodzinie. 7. Charakterystyka procesu terapeutycznego. a) zasady prowadzenia wywiadu z rodzin, b) diagnoza rodziny, c) kontrakt terapeutyczny w terapii rodzin, d) formu這wanie celu terapii, e) zasady prowadzenia pierwszej sesji rodzinnej, f) charakterystyka procesu terapii rodzin. 8. Konstruowanie hipotez (geneza i funkcja problemu, rozwi您anie problemu). Poszukiwanie zasob闚 i rozwi您a. 9. Neutralno嗆, cyrkularno嗆. 10. Koterapia i zesp馧 terapeutyczny. 11. 鑿iczenia praktyczne. Praca nad stadium przypadku. Superwizja przypadk闚. Zjazd IV 1. Terapia systemowa dzieci i m這dzie篡. 2. Systemowe rozumienie proces闚 w rodzinie. 3. Metody diagnozy rodziny oraz techniki pracy z rodzin (mapa przestrzeni 篡ciowej rodziny, praca z rodzin przy u篡ciu genogramu, rze嬌a rodzinna, pytania cyrkularne, pytania o wyj徠ki, pytania o zasoby, pytania refleksyjne, reframing, personalizacja i eksternalizacja, budowanie metafor terapeutycznych, symbole i rytua造, techniki paradoksalne, interwencje systemowe, ustawienia rodziny, przerwanie wzorca, przepisanie wzorca zachowa i zamiana r鏊, reframing, zadania domowe, zalecenia symptomu, interwencje wprost, zlecenia paradoksalne, paradoksalne wyhamowanie, psychodrama, rze嬌a rodzinna, kola rodziny, rysunek i zabawa w terapii, metody narracyjne). 4. Zastosowanie terapii systemowej w terapii zaburze od篡wiania. a) 獞iczenia praktyczne, b) praca nad stadium przypadku, c) superwizja przypadk闚. 5. Zastosowanie terapii systemowej w terapii zaburze l瘯owych u dzieci i m這dzie篡. a) 獞iczenia praktyczne, b) praca nad stadium przypadku, c) superwizja przypadk闚. 6. Zastosowanie terapii systemowej w zaburzeniach psychotycznych. a) 獞iczenia praktyczne, b) praca nad stadium przypadku, c) superwizja przypadk闚. 7. Zastosowanie terapii systemowej w zaburzeniach zachowania dzieci i m這dzie篡. a) 獞iczenia praktyczne, b) praca nad stadium przypadku, c) superwizja przypadk闚. Zjazd V 1. Terapia poznawczo-behawioralna dzieci i m這dzie篡. 2. Podstawy terapii poznawczo behawioralnej a) om闚ienie podstaw teoretycznych b) model Becka, Padesky. 3. Terapia poznawcza a) techniki poznawcze w terapii i ich zastosowanie, b) zastosowania technik poznawczych w zale積o軼i od okresu rozwojowego, c) CBT w pracy z rodzicami i rodzinami. 4. Rodzaje terapii behawioralnej a) terapia wzajemnego hamowania Wolpego, b) warunkowanie instrumentalne, c) eksperyment behawioralny. 5. 鑿iczenia praktyczne z zastosowaniem podstawowych technik a) identyfikacja i dyskusja z MA, b) "strza趾a w d馧", c) problem solving, d) rozpoznawanie i dyskusja ze zniekszta販eniami poznawczymi itp. 6. Zastosowanie terapii poznawczo-behawioralnej w terapii zaburze eksternalizacyjnych a) ADHD, b) ODD. 7. Techniki behawioralne w pracy z dzie熤i oparte na behawioralnej modyfikacji zachowa w oparciu o ADHD i ODD i modyfikacj zachowa agresywnych: a) techniki specyficzne dopasowane do objaw闚, b) praca na pozytywnych wzmocnieniach (dostrzeganie pozytyw闚, pochwa造, nagrody, systemy 瞠tonowe), c) zasady i konsekwencje, d) elementy treningu zast瘼owania agresji w przypadku agresji niepowik豉nej i powik豉nej, e) prowadzenie warsztat闚 dla rodzic闚 i warsztat闚 dla rodzic闚 i dzieci w zaburzeniach eksternalizacyjnych, f) 獞iczenia praktyczne, g) praca nad stadium przypadku, h) superwizja przypadk闚. 8. Zastosowanie terapii poznawczo-behawioralnej w terapii zaburze a) moczenie nocne, b) zanieczyszczanie ka貫m, c) problemy ze snem. 9. Zastosowanie terapii poznawczo-behawioralnej w terapii zaburze l瘯owych u dzieci i m這dzie篡 a) etiologiczne modele l瘯u w dzieci雟twie, b) ocena zaburze l瘯owych u dzieci i m這dzie篡, c) terapia zaburze l瘯owych d) programy ukierunkowane na dziecko, na dziecko i jego opiekun闚, e) 獞iczenia praktyczne, f) praca nad stadium przypadku, g) superwizja przypadk闚. 10. Zastosowanie terapii poznawczo-behawioralnej w terapii zaburze depresyjnych u dzieci i m這dzie篡, praca nad samoocen nastolatka a) modele teoretyczne le膨ce u podstaw CBT depresji u dzieci i m這dzie篡 (poznawczy model podatno軼i na zranienie, czynniki interpersonalne i 鈔odowiskowe), b) ocena objaw闚 depresji u dzieci i nastolatk闚 z uwzgl璠nieniem ryzyka samob鎩stwa, c) charakterystyka program闚 terapeutycznych indywidualnych i grupowych, d) 獞iczenia praktyczne, e) praca nad stadium przypadku, f) superwizja przypadk闚. Zjazd VI 1. Definicja kryzysu. Charakterystyka kryzysu. 2. Interwencja kryzysowa i jej modele. 3. Cechy os鏏 prowadz帷ych interwencj kryzysow. 4. Charakterystyka funkcjonowania dzieci i m這dzie篡 w sytuacji kryzysu. 5. Objawy zespo逝 ASD i PTDS u dzieci i m這dzie篡. 6. Podstawowe umiejetno軼i prowadzenia interwencji kryzysowej. 7. Sze軼ioetapowy model interwencji kryzysowej. 8. Ocena nat篹enia kryzysu w interwencji kryzysowej. 9. Ocena sposobu funkcjonowania klienta w interwencji kryzysowej. 10. Arkusz Oceny Selekcyjnej. 11. Budowanie kontaktu z dzie熤i i m這dzie膨 w interwencji kryzysowej. 12. Prowadenie interwencji kryzysowej wobec dzieci i m這dzie篡 po wydarzeniach traumatycznych- zesp馧 ASD/PTSD, interwencja kryzysowa w sytuacji przemocy emocjonalnej, fizycznej, seksualnej. 鑿iczenia praktyczne. Praca nad studium przypadku. Superwizja przypadk闚 13. Prowadzenie interwencji kryzysowej wobec dzieci i m這dzie篡 w kryzysie suicydalnym. 鑿iczenia praktyczne. Praca nad studium przypadku. Superwizja przypadk闚. 14. Prowadzenie interwencji kryzysowej wobec dzieci i m這dzie篡 w sytuacji straty, 瘸這by. 鑿iczenia praktyczne. Praca nad studium przypadku. Superwizja przypadk闚. 15. Strategie prowadzenia interwencji kryzysowej przez telefon. Zjazd VII 1. Praca terapeutyczna z dzie熤i z zaburzeniami przywi您ania. 2. Budowanie wi瞛i dziecko - rodzic. Znaczenie pierwszych pierwszych lat 篡cia dla rozwoju cz這wieka - koncepcja przywi您ania. 3. Zaburzone wzorce przywi您ania. 4. Reaktywne zaburzenia przywi您ania (RAD) a diagnoza r騜nicowa. 5. RAD - charakterystyka. Funkcjonowanie dzieci z RAD. Metody pracy i terapia dzieci z zaburzeniami wi瞛i. 6. FAS - charakterystyka. Funkcjonowanie dzieci z FAS. Metody pracy i terapia dzieci z FAS. 7. Zjawisko wypalenia zawodowego w rodzicielstwie zast瘼czym. 8. Metody pracy i terapia dzieci z zaburzeniami przywi您ania. 9. Podstawowe zasady i za這瞠nia pracy z rodzin w sytuacji rozwodu, adopcji, rodziny zrekonstruowanej. 10. Metody i techniki pracy w terapii rodzinnej z problemem rozwodu, adopcji, rodziny zrekonstruwanej. Zajecia w Studium Terapii Dzieci i M這dzie篡 prowadzone s przez do鈍iadczonych trener闚 maj帷ych w swoim dorobku prowadzenie dzisi徠ek warsztat闚 i szkole w DCP, jak i szkole na zam闚ienie instytucji i firm. Nasi wykladowcy to certyfikowani psycholodzy i psychiatrzy, wieloletni praktycy terapii indywidualnej i terapii grupowej, pracownicy Uczelnii Wy窺zych, pracownicy szpitali i przychodni zdrowia. Agnieszka Juszczyk - uko鎍zy豉 Psychologi Kliniczn na Uniwersytecie Wroc豉wskim oraz studia podyplomowe w zakresie Seksuologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W zakresie seksuologii kszta販i豉 si tak瞠 w Centrum Medycznym Kszta販enia Podyplomowego w Warszawie oraz podczas licznych mi璠zynarodowych konferencji i sympozj闚 naukowo-szkoleniowych (m.in. Seksuologia 2010, Seksuologia 2011 - organizowanych przez Centrum Edukacji Medycznej - CEMED). Odby豉 r闚nie liczne szkolenia w ramach szk馧 psychoterapeutycznych (Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej Warszawa, Polski Instytut Ericksonowski, Psychoterapia Systemowa Indywidualna i Rodzinna WTTS). Prowadzi psychoterapi indywidualn i grupow, terapi rodzin i par. Specjalizuje si w terapii zaburze depresyjnych, l瘯owych, psychotycznych, psychoterapii os鏏 cierpi帷ych z powodu dysfunkcji seksualnych, uzale積ionych od pornografii, do鈍iadczaj帷ych kryzysu w uk豉dach partnerskich i rodzinnych, przygotowuj帷ych si do ujawnienia orientacji psychoseksualnej, potrzebuj帷ych pomocy psychologicznej jak i zainteresowanych rozwojem osobistym, definiowaniem w豉snej to窺amo軼i i rozwijaniem kompetencji interpersonalnych. Prowadzi tak瞠 zaj璚ia psychoedukacyjne i szkolenia, wyk豉da psychologi (wyk豉dowca Studium Terapii Rodzin, Studium Psychologii S康owej). Pracuje w kilku Poradniach Zdrowia Psychicznego. Jest bieg造m s康owym w zakresie seksuologii. Zapraszana jest jako konsultant i ekspert do program闚 telewizyjnych, radiowych, czy prasy (m.in. TVN, TVP, TV4, Gazeta Wyborcza, Tw鎩 Styl itp). Ewa Filipiak– certyfikowany, dyplomowany psychoterapeuta, psycholog dzieci璚y, neuropsycholog, diagnosta, pedagog, terapeuta i specjalista terapii 鈔odowiskowej, cz這nek Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego oraz Polskiego Stowarzyszenia Psychoterapii Integracyjnej. Specjalizuje si w diagnozie psychologicznej, w diagnozie i rehabilitacji neuropsychologicznej oraz w psychoterapii indywidualnej i grupowej dzieci, m這dzie篡 oraz os鏏 doros造ch. Prowadzi psychoterapi zaburze depresyjnych, l瘯owych, adaptacyjnych, psychosomatycznych, zaburze od篡wiania, zaburze osobowo軼i. W pracy z dzie熤i i m這dzie膨 zajmuje si r闚nie diagnoz psychologiczn i terapi zaburze ze spektrum autyzmu, zaburze emocjonalnych, ADHD, ODD. Szczeg鏊ne miejsce w pracy zawodowej stanowi praca z osobami z grupy Doros造ch Dzieci Alkoholik闚 oraz Doros造ch Dzieci z Rodzin Dysfunkcyjnych. W swojej pracy korzysta z r騜nych podej嗆 teoretycznych. Metody i procedury dostosowane s do indywidualnych potrzeb klient闚. Zgodnie z przyj皻 konwencj swoj prac poddaje sta貫j superwizji. Uko鎍zy豉 Psychologi Kliniczn w Szkole Wy窺zej Psychologii Spo貫cznej, Pedagogik Resocjalizacyjn na Uniwersytecie Jagiello雟kim, Integracyjny Program Szkolenia Psychoterapeut闚 prowadzony przez Profesjonaln Szko喚 Psychoterapii SWPS i Instytut Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego w Warszawie oraz studia podyplomowe: Diagnoza psychologiczna w praktyce klinicznej na Uniwersytecie Humanistycznospo貫cznym SWPS w Warszawie, Neuropsychologia kliniczna i diagnoza neuropsychologiczna w uj璚iu praktycznym na Uniwersytecie Humanistycznospo貫cznym SWPS w Wydziale Zamiejscowym w Katowicach. Obecnie jest w trakcie realizacji studi闚 podyplomowych Stosowana Analiza Zachowania na Uniwersytecie Humanistycznospo貫cznym SWPS w Wydziale Zamiejscowym w Katowicach oraz Studium Psychoterapii Grupowej i Treningu Psychologicznego w Instytucie Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego w Warszawie. Odby豉 r闚nie liczne kursy i szkolenia m.in. z zakresu terapii poznawczo – behawioralnej, terapii Gestalt, Analizy Transakcyjnej zako鎍zony zdaniem pisemnego testu “101” ze znajomo軼i Analizy Transakcyjnej (European Association For Transactional Analysis, International Transactional Analysis Association, Pozna), terapii behawioralnej, terapii i diagnozy dzieci i m這dzie篡, terapii 鈔odowiskowej, Otwartego Dialogu, leczenia dostosowanego do potrzeb pacjenta w oparciu o zasoby rodzinne i sieci spo貫czne. Do鈍iadczenie zawodowe zdobywa豉 w O鈔odku Psychoterapii i Promocji Zdrowia NZOZ Instytutu Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego w Warszawie oraz w poradniach specjalistycznych. Posiada do鈍iadczenie w prowadzeniu szkole dla specjalist闚 zajmuj帷ych si terapi. Aktualnie pracuje w Dziennym O鈔odku Psychiatrii i Zaburze Mowy dla Dzieci i M這dzie篡 we Wroc豉wiu, gdzie jest zatrudniona w Oddziale Dziennym Psychiatrycznym dla Dzieci i M這dzie篡, w Poradni Zdrowia Psychicznego dla Doros造ch, w Poradni Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i M這dzie篡, w Poradni Psychologicznej, w Poradni dla Os鏏 z Autyzmem Dzieci璚ym oraz w Zespole Leczenia 字odowiskowego. Rafa Pietrzyk - psycholog, psychoterapeuta systemowy, trener Treningu Zast瘼owania Agresji (ART), absolwent Szko造 Trener闚 Treningu Psychologicznego w Krakowskim O鈔odku Terapii. Specjalizuje si w terapii indywidualnej, rodzin, dzieci i m這dzie篡 w uj璚iu systemowym z problemem, zaburze zachowania, zaburze wieku rozwojowego, zaburze od篡wiania, zaburze l瘯owych, straty i 瘸這by. Umiej皻no軼i psychoterapeutyczne kszta販i m.in. w Szkole Terapeutycznej Psychoterapia Systemowa Indywidualna i Rodzinna - Welkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej (uko鎍zony kurs podstawowy i kurs zaawansowany). Uko鎍zy liczne szkolenia terapeutyczne w Polskim Instytucie Ericksonowski oraz szkolenia w zakresie diagnozy i terapii ADHD prowadzone przez Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej CBT w Warszawie. Do鈍iadczenie zawodowe w pracy z m這dzie膨 i dzie熤i zdobywa pracuj帷 jako psychoterapeuta w Instytucie Terapii i Ustawie Systemowych, w Centrum Rehabilitacyjno-Readaptacyjnym Nadzieja, oraz w Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. Dominika Gajos Siembida – psycholog, psychoterapeuta psychodynamiczny oraz konsultant systemowej terapii rodzin. Uko鎍zy豉 psychologi na Uniwersytecie Wroc豉wskim. Dalsz wiedz zdobywa豉 w Krakowskim O鈔odku Szkole Systemowych uzyskuj帷 uprawnienia do prowadzenia systemowej terapii rodzin. Uko鎍zy豉 czteroletnie szkolenie psychoterapeutyczne w nurcie psychodynamicznym, zako鎍zone otrzymaniem Dyplomu Psychoterapeuty Psychodynamicznego. Ponadto uko鎍zy豉 studia podyplomowe z zakresu kwalifikacji pedagogicznych na Uniwersytecie 奸御kim oraz szkolenie dla organizator闚 rodzinnej opieki zast瘼czej wed逝g programu „Rodzina”. Do鈍iadczenie zawodowe zdobywa豉 pracuj帷 w Dolno郵御kim Centrum Pediatrycznym na Oddziale Psychiatrii Dzieci i M這dzie篡 przy ul. Kasprowicza we Wroc豉wiu, w Specjalistycznej Poradni Rodzinnej w Katowicach oraz prowadz帷 prywatn praktyk psychoterapeutyczn. Od 2005 roku pracuje w Archidiecezjalnym O鈔odku Adopcyjnym we Wroc豉wiu, gdzie bierze bezpo鈔edni udzia w procesie przygotowywania ma鹵e雟tw do pe軟ienia funkcji rodzin adopcyjnych (prowadzi warsztaty dla ma鹵onk闚, diagnoz, udziela wsparcia rodzinom przyjmuj帷ym dziecko, w razie konieczno軼i podejmuje psychoterapi). Pracuje z osobami doros造mi, proponuj帷 r騜ne formy pomocy - od porady psychologicznej, poprzez konsultacj, do psychoterapii indywidualnej. Pomaga osobom, kt鏎ych cierpienie mo瞠 mie r騜ne 廝鏚這, niekiedy trudne dla nich samych do zidentyfikowania. Pracuje z osobami, kt鏎e do鈍iadczaj problem闚 utrudniaj帷ych czy wr璚z uniemo磧iwiaj帷ych codzienne funkcjonowanie, prze篡waj utrat bliskiej osoby, w豉snego zdrowia, do鈍iadczaj kryzysu w zwi您ku, czy te maj poczucie braku satysfakcji w relacji z najbli窺zymi, borykaj si z trudno軼iami rodzinnymi lub wychowawczymi. Towarzyszy tym, kt鏎zy pragn poprawi jako嗆 swojego 篡cia, pozna w豉sne mo磧iwo軼i, chc bardziej 鈍iadomie kierowa swoim 篡ciem. Jest cz這nkiem Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Psychodynamicznej. Regularnie poddaje swoj prac superwizji. Anna Resler - psycholog, psychoterapeutka, certyfikowany terapeuta poznawczo-behawioralny, terapeuta systemowy, cz這nek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Pracuje z dzie熤i, m這dzie膨 i rodzinami w Oddziale Dziennym przy Samodzielnym Publicznym Dzieci璚ym Szpitalu Klinicznym w Warszawie, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, wsp馧pracuje z Fundacj Warto Wiedzie, z Centrum CBT w Warszawie, Dolno郵御kim Centrum Psychoterapii we Wroc豉wiu. Umiej皻no軼i psychoterapeutyczne kszta販i豉 m.in. w: Szkole Wy窺zej Psychologii Spo貫cznej SWPS w Warszawie, Szkole Psychoterapeutycznej Poznawczo-Behawioralnej CBT w Warszawie, Szkole Psychoterapeutycznej Psychoterapii Systemowej Indywidualnej i Rodzinnej Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej w Poznaniu (kurs podstawowy i kurs zaawansowany), oraz w trakcie innych szkole specjalistycznych z zakresu diagnozy i psychoterapii. Od kilku lat prowadzi treningi i warsztaty m.in. z zakresu komunikacji, asertywno軼i, umiej皻no軼i spo貫cznych oraz sztuki prezentacji dla wychowawc闚, nauczycieli i firm. Autorka ksi捫ek i artyku堯w w literaturze naukowej i popularno-naukowej. Joanna Piechowicz - psychoterapeuta systemowy, socjoterapeuta, pedagog i trener. Cz這nek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Umiej皻no軼i psychoterapeutyczne kszta販i豉 w O鈔odku Psychoterapii Systemowej w Krakowie rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. W dalszym ci庵u rozwija swoje umiej皻no軼i terapeutyczne r闚nie w nurcie humanistycznym - czyli w psychoterapii zorientowanej na klienta. Swoje przygotowanie trenerskie zdoby豉 w Szkole Trener闚 ,,SIE" rekomendowanej r闚nie przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Od wielu lat pracuje z rodzinami, prowadzi terapi indywidualn i rodzinn. Posiada r闚nie kilkunastoletnie do鈍iadczenie w pracy z dzie熤i szczeg鏊nie do鈍iadczonymi traum i borykaj帷ymi si zaburzeniami relacji przywi您ania. Posiada do鈍iadczenie trenerskie mi璠zy innymi z obszaru przygotowania kandydat闚 do pe軟ienia zada rodzin zast瘼czych, radzenia sobie z sytuacjami wychowawczo trudnymi, dzia豉niami w zakresie interwencji kryzysowej czy pracy z grupami terapeutycznymi itp. Prowadzi豉 szereg szkole adresowanych do kadry nauczycielskiej z zakresu pracy z dzie熤i i m這dzie膨 czy budowania efektywnej wsp馧pracy w zespo豉ch pedagogicznych. Z pasji i zami這wania prowadzi warsztaty pracy z cia貫m w tym warsztaty relaksacyjne. Posiada r闚nie do鈍iadczenie w prowadzeniu zaj耩 socjoterapetycznych z m這dzie膨 zagro穎n demoralizacj i wykluczeniem spo貫cznym. Jej praca podlega superwizji. W pracy pracuje ca陰 sob, swoj wiedz, umiej皻no軼iami, zdobytym do鈍iadczeniem i wra磧iwo軼i. W podejmowanych dzia豉niach towarzyszy jej zapa i rado嗆. Ilo嗆 wolnych miejsc: 14 Terminy szkolenia: 18.02.2017, 19.02.2017, 04.03.2017, 05.03.2017, 08.04.2017, 09.04.2017, 22.04.2017, 23.04.2017, 20.05.2017, 21.05.2017, 03.06.2017, 04.06.2017, 17.06.2017, 18.06.2017 Liczba dni szkolenia: 14 Godziny zaj耩: 09:00-16:00 Miejsce szkolenia: Hotel WenderEDU ul. 安i皻ego J霩efa 1/3 Wroc豉w Termin zg這szenia: 2017-02-17 Bez rat: 4000 PLN 2 raty: 1. 2200.00 PLN do 2017-01-18 2. 2200.00 PLN do 2017-04-18 4 raty: 1. 1200.00 PLN do 2017-01-18 2. 1200.00 PLN do 2017-03-18 3. 1200.00 PLN do 2017-04-18 4. 1200.00 PLN do 2017-05-18 Zapisy w systemie online na naszej stronie internetowej: www.dcp.wroclaw.pl lub telefonicznie pod numerem 71 332 36 70

powi瘯sz zdj璚ie og這szenia


 
dieta koktajlowa



SErr:128 SErr:128